Wergeland i norsktimene

Wergeland skrev om Veslebrunen, om en trebeint kanin, om nisser i berget og om de som var så amå at de bare var en alen lange. Men han skrev også nok til å slite ut norskelever i mange generasjoner: Dette er ei side til bruk i pedagogisk øyemed. Kanskje vil den inneholde noe nyttig om Wergeland. Og kanskje kan vi lære noe om det å lage dagbok på nett, eller såkalt blogg.



mandag 15. mars 2010

Vanskelig? Jeg?

Hvert år svever det rundt i atmosfæren - eller der jeg måtte befinne meg - fordommer mot mitt forfatterskap. Jeg skal liksom være så vanskelig. Jeg skal bruke så kompliserte bilder. Og jeg skal vise til bibelske bilder.

Tull og tøys! Det var jo meg som slapp norsk språk inn i poesien! Det var meg som brukte språket slik at alle skulle kunne lese meg!

Henrik

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar